14.4.12

Έρχεται το τέλος... Θα το δεις!


Δεν είναι μόνο δικό μου το πρόβλημα…
Είναι και δικό σου!
Δεν κάνω μόνο εγώ λάθος, κάνεις κι εσύ.
Κανείς δεν φταίει , αλλά φταίμε και οι δύο.
Τζάμπα το κουράζουμε, το πάμε από εδώ το πάμε από εκεί…
Εγώ κυρίως!
Εσύ, ξέρεις τι θέλεις ή μάλλον τι δεν θέλεις.
Εγώ θέλω εσένα. Δεν ξέρω τι μου γίνεται.
Θέλω εσένα κι ας ξέρω πως δεν μπορώ να σε κερδίσω.
Κι ας ξέρω πως δεν έχει νόημα να προσπαθώ, εγώ εκεί.
Εκεί, να χάνω χρόνο, ενέργεια και εαυτό…
Εγώ εκεί κι εσύ πάντα αλλού.
Πού θα πάει όμως;

Κάποια μέρα θα το δεις κι εσύ...
Αυτό φοβάμαι, εκείνη την ημέρα.
Θα έρθει η λύτρωση αλλά και ο θάνατος.
Κανέναν άλλο θάνατο δεν φοβάμαι πιο πολύ
από αυτόν της ψυχής ενός ανθρώπου
που χάνει τα πάντα!
Δεν ησουν τα πάντα, εγώ σε είχα κάνει.
Αγάπησα αυτό που έφτιαξα,
αυτό που γεύτηκα, αυτό που άγγιξα και είδα!
Αγάπησα τα πάντα αλλά...
Θα το δεις κι εσύ!
Έρχεται το τέλος, ο θάνατος μα και η λύτρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...