12.5.12

δεν έφυγες ποτέ...

Δεν θα μου περάσει ποτέ... θα υπάρχει πάντα μέσα μου... Μεταξύ μας, αυτά τα πράγματα δεν γίνεται να τελειώσουν! Απλά φαίνεται πραγματοποιήσιμο για λίγο... το πιστεύω την στιγμή που το λέω αλλά δεν ισχύει παρά για πολύ λίγο...

Πέρασες από τη ζωή μου, στάθηκες για λίγο και δεν έφυγες ποτέ. Ξέχασες να φύγεις... Είσαι εδώ που να πάρει και ασκείς πάνω μου την ίδια επιρροή. Σαν να μην πέρασε μια μέρα κι όμως μετράμε σχεδόν τρία χρόνια...

Δεν ξέρω γιατί, μα δεν γίνεται αλλιώς... Άνιση μάχη με στημένο αποτέλεσμα! Αγαπούλα, δέξου το αποτέλεσμα. Αυτό λέω στον εαυτό μου. Μάθε να ζεις με αυτό! Είσαι εδώ, πάντα ήσουν και έτσι θα συνεχίσει να είναι...

Μέχρι να έρθει κάτι άλλο και να σε κάνει να φαίνεσαι λίγος... Δύσκολο, αλλά ίσως συμβεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...