4.4.12

Χ. Σιμαρδάνης: “Δεν είμαι πια η φωνή του Mega, απολύθηκα μετά από 19 χρόνια”

Η φωνή του Χρήστου Σιμαρδάνη είναι πολύ οικεία στα αυτιά μας. Όλοι έχουμε τον έχουμε ακούσει, έστω και μία φορά σε κάποιο από τα τρέιλερ του Mega. Τον αγαπήσαμε ακόμα περισσότερο όμως μέσα από την σειρά του “Νταντά” όπου ερμήνευσε καταπληκτικά του μπάτλερ του σπιτιού.

Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει, εκτός από το ταλέντο του, είναι το χιούμορ του και η ειλικρίνειά του. Δεν φοβάται να πει την γνώμη του και πάντα φροντίζει να δημιουργεί ένα ευχάριστο και χαρούμενο κλίμα όπου κι αν βρίσκεται.

Από την καινούρια του τηλεοπτική στέγη πια, μιλάει στο TLIFE για τον ρόλο του και τα γυρίσματα στη σειρά “Το αμάρτημα της μητρός μου”, για την απόλυσή του από το Mega αλλά και για την ανάγκη του να λέει ακόμα περισσότερο την γνώμη του!

Πείτε μας δυο λόγια για την σειρά.
Έχουμε κάνει ήδη γυρίσματα τα πρώτα επεισόδια αλλά έχουμε διαβάσει και τα 13. Είναι η πρώτη φορά που ξεκινάει μια σειρά και οι ηθοποιοί, όχι μόνο ξεκινώντας αλλά προτείνοντας τους να παίξουν, είχαν και τα 13 επεισόδια έτοιμα γραμμένα. Δεν έχει ξαναγίνει, είναι ρεκόρ για την Ελλάδα! Είναι μία κωμωδία που κατά τη γνώμη μου είναι από τις καλύτερες που έχει κάνει ο Αλέξανδρος γιατί η βάση της έχει λογική , είναι αναγνωρίσιμη από τον τηλεθεατή. Υπάρχει ένα στόρι ρομαντικό, μια απλή ερωτική ιστορία με δυσκολίες, από όπου βγαίνει η κωμωδία, και με πάρα πολύ δυνατές ατάκες. Πιστεύω θα γίνει μια μεγάλη επιτυχία.



Ο δικός σας ο ρόλος;
Ο δικός μου ο ρόλος είναι ο έμπιστος φίλος και οικονόμος -με πολλές κόντρες όμως- του Αλέξανδρου Αντωνόπουλου. Νομίζω ότι φτιάχνουμε ένα τηλεοπτικό δίδυμο που θα γράψει! Δεν θέλω να ακουστεί υπερφίαλο.

Είναι από τις σειρές φέτος που θα της αγαπήσει ο κόσμος;
Νομίζω, ναι! Βέβαια, δεν είναι και πολλές. Από τις δύο σειρές του ΑΝΤ1 είναι η καλύτερη! (γέλια) Νομίζω ότι θα “γράψει” η σειρά κι εγώ με τον Αλέξανδρο κάνoυμε ένα πολύ ωραίο δίδυμο, αγαπομίσους!

Πώς είναι η "φωνή του Mega" να είναι πλέον στον ANT1;
Η "φωνή του Mega" απολύθηκε από το Mega στις 29 Φλεβάρη. Δεν είμαι η "φωνή του Mega" πια, μετά από 19 χρόνια. Δεν το λέω με παράπονο όμως, καθόλου. Έγινε πολύ ανώδυνα κι εύχομαι να σταματήσουν οι απολύσεις, να μην συνεχιστούν και να μην υπάρξουν άλλα θύματα.



Ο κόσμος σας έχει ταυτίσει με το Mega, μέσα από τα τρέιλερ.
Η “Νταντά” είναι αυτή που έκανε τη διαφορά πιστεύω! Έχω παίξει όμως και στον ΑΝΤ1, έχω παίξει στον “Γιούγκερμαν” και στο “30 μέρες αγωνίας”.

Το κλίμα στα γυρίσματα πως είναι;
Στα γυρίσματα έχουν δημιουργηθεί ωραία πηγαδάκια, τα εποικοδομητικά πηγαδάκια. Εγώ με τον Αλέξανδρο έχουμε δέσει, και με την Ρένια και με την Ορέστη. Με τον Αλέξανδρο έχουμε ξανασυνεργαστεί στο θέατρο αλλά δεν είναι από εκεί. Από την πρώτη φορά που βρεθήκαμε δέσαμε. Πιστεύω ότι όπου και να βρισκόμασταν, και την πρώτη φορά που βρεθήκαμε πάλι ήταν έτσι. Κάθε φορά κατουριόμαστε στα γέλια! Είναι πολύ ευχάριστο.



Το ευχάριστο κλίμα κάνει καλύτερη την συνεργασία;
Εγώ πιστεύω τόσο πολύ στο καλό κλίμα, τόσο πάρα πολύ στο γέλιο και στην ευχάριστη ατμόσφαιρα. Βεβαίως!

Είστε δηλαδή από τους ανθρώπους που κάνετε φίλους μέσα από τη δουλειά;
Εντάξει, φιλίες, μην είμαστε υπερβολικοί. Έχω δημιουργήσει φίλους μέσα από τις δουλείες μου. Είμαι άνθρωπος που εκτονώνει τις καταστάσεις που πάνε να γίνουν έκρυθμες, είμαι λίγο διπλωμάτης, νομίζω έχω λίγο χιούμορ, φέρνω μια ατμόσφαιρα ευχάριστη στο γύρισμα...

Με χιούμορ, αλλά πάντα λέτε ανοιχτά τη γνώμη σας. Αυτό δεν σας δημιουργεί πρόβλημα στις προσωπικές σας σχέσεις;
Τι, να μην την πω; Και δεν νομίζω ότι τη λέω όσο θα ήθελα. Θα ήθελα να την λέω πιο πολύ και σε πιο σημαντικές στιγμές. Είμαι και λίγο κότα ορισμένες φορές.

Την πρεμιέρα της σειράς την Τετάρτη που την είδατε;
Δεν την είδα στην τηλεόραση γιατί ήμουν στο θέατρο Λαμπέτη, στην παράσταση του Αλέξανδρου Ρήγα. Σχολάσαμε 11.



Με κάποιους από τη σειρά συνεργάζεστε και στο θέατρο, είστε σαν οικογένεια...
Ναι με την Ρένια (Λουιζίδου) και την Μαρία (Φιλίππου). Κάποιες μέρες είμαστε όλη μέρα μαζί.
By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...