24.8.13

Ο γνωστός 25αύγουστος!

Ο 25αύγουστος είναι η δεύτερη μεγαλύτερη γιορτή του Αυγούστου! Προσπαθώ πολλά χρόνια να ψήσω φίλους και γνωστούς για αυτό το πράγμα. Μην με ρωτήσεις πόσα. Οι κυρίες -ακόμα και οι μικρές- δεν λένε ποτέ την πραγματική τους ηλικία. Και δεν είμαστε για να λέμε ψέματα τώρα! Γιατί όποιος λέει ψέματα πέφτει μες τα αίματα… Και κάπου εδώ, το παιδί που κρύβω μέσα μου βγήκε, έξω μου!



Κάθε χρόνο, λίγο πριν έρθουν τα γενέθλιά μου (#25augoustos) με πιάνει αυτή η τρομερή ανυπομονησία που πιάνει τα μικρά παιδιά. Τα περιμένω με μεγάλη χαρά! Ίσως γιατί όντας παιδάκι δεν τα έζησα ακριβώς όπως ήθελα. Ίσως γιατί κατάλαβα μεγαλώνοντας πως αξίζει αυτή τη μέρα να την χαίρεσαι γιατί είναι μια μέρα που παίρνεις πολλές ευχές, αγκαλιές και φιλιά… Εντάξει και δώρα! Χωρίς να έχεις κάνει κάτι αξιοσημείωτο. Απλά επειδή υπάρχεις. Απλά επειδή κάποια μέρα γεννήθηκες. Είναι ωραίο να σε αγαπάνε! Ε, το λέει και το τραγούδι. Τι γλυκό να σ’ αγαπούν και να σου το λένε...

Και να σου το δείχνουν, θα συμπληρώσουμε εμείς. Κυρίως αυτοί που έχουν αξία για σένα. Τα στανταράκια της ζωής σου που είναι και τα στανταράκια των γενεθλίων σου. Η οικογένεια, οι κολλητοί και γενικά άνθρωποι που αγαπάς πολύ. Με ένα τέτοιο πανικό αγάπης γεμίζει ο 25αυγουστος μου! Πώς να μην ανυπομονώ να έρθει; Και για να σιγουρευτώ ότι δεν θα με ξεχάσουν ξεκινάω την «γενεθλιακή εκστρατεία» μου πολλές μέρες πριν! Αμέσως μετά τον 15αύγουστο που μου κλέβει τη δόξα. Για λίγο ακόμα. Μέχρι να καθιερώσω και επίσημα τον 25αυγουστο!



Αυτή η μέρα για μένα λοιπόν, τα τελευταία χρόνια, είναι μία αφορμή για εξόρμηση εκτός Αθηνών. Ξεκινώντας από τα καλύτερα γενέθλια ever, που ήταν αυτά του 2009 στη Λευκάδα, μέχρι σήμερα έχω την τύχη να έχω πάντα άδεια. Βέβαια εδώ ισχύει αυτό που λένε ότι την τύχη την φτιάχνουμε μόνοι μας. Για μένα λοιπόν είναι αργία, η οποία «οφείλει» να γίνει και επίσημη!

Έτσι, έχω ξεκινήσει την μικρή μου «προπαγάνδα» με πρώτα «θύματα» τους δικούς μου και τους φίλους μου. Έπειτα τα παιδιά στη δουλειά και στη συνέχεια όποιον «άτυχο» έχει την έμπνευση να με ρωτήσει πότε έχω γενέθλια! Είναι ο γνωστός 25αύγουστος που σε λίγο καιρό όλοι θα θυμάστε και υπόσχομαι Κατερινάκι θα έχει και τριήμερο πανηγύρι…


Τις αφίσες τις έφτιαξε ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος. Πολύ ταλέντο αυτό το παιδί!

Με μία μικρή αναζήτηση στο google βρήκα ότι στο Νεοχώρι Κορυθίου, στην Τρίπολη, φέτος, εκείνη την ημέρα έχουν την γιορτή της πατάτας. Δεν θέλω περίεργους συνειρμούς! «Ζωντανή λαϊκή και δημοτική ορχήστρα υπόσχεται ξέφρενο γλέντι και κέφι μέχρι το πρωί», γράφει το arcadiaportal. Η Αρκαδία θα γιορτάσει τον 25αύγουστο μαζί μου!

Δεν είναι όμως το μόνο μέρος στην Ελλάδα που έχει ιδιαίτερο νόημα αυτή η μέρα. Στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο υπάρχει ένας δρόμος που ονομάζεται 25ης Αυγούστου. «Η 25ης Αυγούστου σήμερα είναι πεζόδρομος και είναι ο δρόμος με τα ομορφότερα νεοκλασικά κτίρια στο Ηράκλειο, που σήμερα στεγάζουν τράπεζες, ταξιδιωτικά γραφεία και μαγαζιά με τουριστικά είδη», εξηγεί το explorecrete. Βέβαια η ονομασία της οφείλεται σε ένα τραγικό γεγονός αλλά αυτό το post έχει εορταστικό χαρακτήρα οπότε θα σταθούμε ότι και στην πόλη του Ηρακλείου η μέρα αυτή δεν είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες.

Χώρια που γενικά αυτή η μέρα έχει και πολλές γιορτές για την ορθόδοξη εκκλησία. Έχουμε και λέμε:
• Βαρθολομαίου αποστόλου
• Αποστόλου Τίτου, πρώτου επισκόπου Κρήτης
• Ιωάννου του Καππαδόκη, Επιφανίου, Μηνά και Γεννάδιου Σχολάριου, Πατριαρχών Κωνσταντινουπόλεως
• Σάββα Βενεθάλων
• Κυρίλλου επισκόπου Γόρτυνας
• Ιωάννου του Καρπάθιου

Γενέθλια την ίδια μέρα έχουν και οι φίλοι μου Αμάντα και Πάνος και οι ακόμα πιο φίλοι μου Sean Connery, Claudia Schiffer και Tim Burton. Ακόμα, έχουν συμβεί μια σειρά από πολλά σημαντικά γεγονότα που μπορείς εύκολα να βρεις στη Βικιπαίδεια αναζητώντας τη συγκεκριμένη ημερομηνία!

Σίγουρα σε έχω πείσει ότι ο 25αυγουστος είναι η μεγαλύτερη γιορτή του Αυγούστου! Μπορείς τώρα να το κάνεις hashtag στο twitter σου για να πείσουμε και τους άλλους (#25augoustos);


Θέλω απλά να σου δείξω, μιλώντας σοβαρά και μέσα από την καρδιά μου, πως αξία δίνουμε εμείς στα πράγματα! Τα γενέθλιά μας είναι μία μέρα που εμείς επιλέγουμε πως θα την γιορτάσουμε. Δεν είναι απαραίτητο να έχει πολλά στολίδια και εφέ, αρκεί να έχει αγάπη και πολύ χαρά!

Τα πιο ευτυχισμένα μου γενέθλια τα πέρασα όταν δεν είχα σχεδιάσει τίποτα και απλά έπεφτα επάνω σε τούρτα έκπληξη που μου ετοίμαζε η κολλητή μου. Λίγοι φίλοι, το “happy birthday to you”, πολλές τσιρίδες και τρελό κέφι! Εντάξει και αλκοόλ.


Σφηνάκια καρπούζι και τεκίλα στη Λευκάδα

Τις πιο ωραίες ευχές τις έχω δεχθεί από ανθρώπους που δεν περίμενα να μου ευχηθούν αλλά το έκαναν. Με μήνυμα, με τηλέφωνο, με mail ή και από κοντά. Από τότε που οι κολλητές μου άρχισαν να μεταναστεύουν έχει μπει και το skype στο παιχνίδι.


Party γενεθλίων στο γραφείο με θεϊκό cheesecake από τον Λευτέρη

Τα πιο ωραία δώρα ήταν πράγματα που φτιάχτηκαν και μου προσφέρθηκαν με αγάπη, συμβολικά και όμορφα που φανέρωναν ότι αυτός που το χαρίζει με ξέρει καλά. Η αξία αυτών των δώρων, ανεκτίμητη!


Birthday party - έκπληξη για τα 25α γενέθλιά μου

Μην περιμένεις όμως  από τους άλλους να κάνουν τα γενέθλιά σου ξεχωριστά. Ξεκίνα πρώτα εσύ, γεμίζοντάς τα χαρά! Κλέψε το παράδειγμά μου, σε αφήνω!

Χαίρομαι που μεγαλώνω. Γιατί δεν θα χάσω ποτέ το παιδί που έχω μέσα μου και γιατί μεγαλώνοντας εξελίσσομαι. Χαίρομαι που μεγαλώνω γιατί μαθαίνω κάθε μέρα πράγματα και μέσα από αυτά νιώθω ζωντανή. Χαίρομαι που μεγαλώνω γιατί εκτιμώ περισσότερο αυτά τα πράγματα.



Ακόμα να σου πω πως το σπουδαιότερο δώρο γενεθλίων που μπορείς να πάρεις είναι από σένα και δεν είναι άλλο από το να αγαπήσεις τον εαυτό σου λιγάκι, κάθε φορά, παραπάνω! Εγώ το πήρα για φέτος το δικό μου!

P. S. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις ευχές και ψάξε στο You Tube το κατάλληλο τραγούδι για μια τέτοια μέρα που δεν είναι άλλο από το «Χρόνια πολλά» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...