21.11.15

Μικαέλα Φωτιάδη: Ο τίτλος της Σταρ Ελλάς 2015, ο σύντροφός της και οι αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις!

Η Μικαέλα Φωτιάδη είναι από τα κορίτσια που δεν σταματούν ποτέ να κυνηγούν τα όνειρά τους. Κατάφερε να αποδείξει σε όλους και κυρίως στον εαυτό της πως αν παραμένεις πιστή σε αυτά κάποια στιγμή γίνονται πραγματικότητα. Για εκείνη ένα από αυτά ήταν να κατακτήσει τον τίτλο της Σταρ Ελλάς! 

Το όμορφο μοντέλο φορώντας το στέμμα της “Σταρ Ελλάς 2015” θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο Miss Universe. Λίγο πριν ετοιμάσει τις βαλίτσες της για το Las Vegas (αναχωρεί την 1η Δεκεμβρίου) και κάπου ανάμεσα στις εντατικές προετοιμασίες της, μιλάει στο TLIFE για τα συναισθήματά της!

Τι σημαίνει για σένα το στέμμα της “Σταρ Ελλάς”;

Μεγάλη χαρά και δύναμη να συνεχίζω να εκπληρώνω τα όνειρα μου! Ήταν κάτι που προσπάθησα ξανά το 2012 αλλά δεν τα κατάφερα. Ίσως επειδή ήμουν πολύ μικρή, δεν πατούσα γερά στα πόδια μου αλλά τώρα, πιο δυνατή από ποτέ και πιο ώριμη, ξαναπροσπάθησα και τα κατάφερα!

Έχεις πάρει ξανά μέρος σε καλλιστεία. Είναι ένας θεσμός που αγαπούσες από κοριτσάκι βλέποντάς τον στην τηλεόραση;
Ναι! Από μικρή έβλεπα τα καλλιστεία και φανταζόμουν τον εαυτό μου ως Σταρ Ελλάς. Μεγαλώνοντας πήρα μέρος και τίτλους σε πολλά καλλιστεία, αλλά δεν ένιωθα γεμάτη! Το όνειρο μου ήταν ένα! Να βγω Σταρ Ελλάς και να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στο Miss Universe.


Πώς μπήκες στο χώρο του μόντελινγκ και τι είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο; 
Η μαμά μου είχε μαγαζί με παιδικά ρούχα στην Ιεράπετρα και έβαζε εμένα και τις αδερφές μου στις πασαρέλες που διοργάνωνε. Το διασκεδάζαμε πολύ με τις αδερφές μου αλλά εγώ ένοιωθα κάτι παραπάνω από διασκέδαση ένοιωσα πως βρήκα αυτό που θέλω να κάνω στην ζωή μου!
Είπα στους γονείς μου πως ένοιωθα πάνω στην πασαρέλα και αμέσως με δήλωσε ο μπαμπάς μου στον διαγωνισμό Μiss Κriti, κέρδισα και ήρθε το ένα μετά το άλλο.

Πολλά ακούγονται για τον χώρο αυτόν. Έχεις συναντήσει μέχρι σήμερα κάποια κατάσταση που να σε έφερε σε δύσκολη θέση;
Ναι, πολλές φορές. Οι κίνδυνοι αυτοί όμως δεν είναι μόνο στον χώρο αυτό, υπάρχουν παντού. Το θέμα είναι εσύ πως θα χειριστείς τις καταστάσεις.

Ο σύντροφός σου ζηλεύει τις σέξι εμφανίσεις σου ή τις αποκαλυπτικές φωτογραφίσεις;
Δεν με ζηλεύει, ξέρει τα όρια μου. Άλλωστε εάν ζηλεύαμε πώς θα κάναμε και οι δύο αυτήν την δουλειά; Το ότι ήμαστε στον ίδιο χώρο μας βοηθάει πολύ. Σεβόμαστε και στηρίζουμε ο ένας τα βήματα του αλλουνού.

Πώς νιώθεις που θα εκπροσωπήσεις τη χώρα σου σε ένα τόσο μεγάλο θεσμό όπως είναι το “Miss Universe”; 
Είναι τιμή μου που θα εκπροσωπήσω την όμορφη Ελλάδα στον πιο σεβαστό διαγωνισμό του κόσμου! Θα προσπαθήσω για ότι καλύτερο κάνοντας την χώρα μου υπερήφανη και δείχνοντας στον κόσμο να μην σταματάμε ποτέ τα όνειρα και να έχουμε πίστη στον εαυτό μας

Τι περιλαμβάνει η προετοιμασία σου για τον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς;
Πολλές πρόβες, συνεντεύξεις, φωτογραφίσεις. Διαβάζω και πολλά στα media για τον διαγωνισμό και κοιτάζω συνέχεια βιντεάκια στο ίντερνετ από προηγούμενες χρονιές. Θέλω να είμαι όσο πιο προετοιμασμένη γίνεται. Ο στόχος μου είναι μεγάλος, Δεν θέλω να πάω μόνο για την εμπειρία, θέλω επιτέλους ως Σταρ Ελλάς να βάλω την Ελλάδα σε καλή θέση στον διαγωνισμό αυτόν! 

Ποια Ελληνίδα αλλά και ποια ξένη έχεις σαν πρότυπο από το χώρο της μόδας;
Από το εξωτερικό μου αρέσει πολύ η Ολλανδέζα Doutzen Kroes , άγγελος του οίκου Victoria's Secret, θαυμάζω που συνδυάζει οικογένεια και καριέρα μαζί. Επίσης είναι πρότυπο μου σωματικά, ποτέ δεν έγινε πολύ αδύνατη ενώ της το ζητούσαν. Δούλευε με το γραμωμενο σώμα που έχει χωρις εξαντλητικές δίαιτες αλλά μόνο με γυμναστική. 

Τι όνειρα κάνεις για το μέλλον στα επαγγελματικά σου;
Ονειρεύομαι όπως είπα να έχω καλή θέση στο Μις Υφήλιος. Γιατί όχι και την πρωτιά! Έπειτα θα ήθελα να κάνω φωτογραφίσεις και πασαρέλες για μεγάλους οίκους στο εξωτερικό και κάποια στιγμή να μιλάω στην κόρη μου για το πώς εκπλήρωσα τα όνειρά μου και την ζωή μου ως πριγκίπισσα του μόντελινγκ.

Ποια στιγμή ή συνεργασία θυμάσαι ποιο έντονα στην επαγγελματική σου πορεία μέχρι σήμερα;
Ήμουν μοντέλο του Μιχάλη Ασλάνη στις τελευταίες του πασαρέλες και δούλεψα στο κομμάτι του δειγματισμού στο ατελιέ του. Ήταν μεγάλη μου τιμή η συνεργασία μου με μια τόση μεγάλη προσωπικότητα! Ήταν πολύ αγαπητός!



Θα ήθελες να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό;
Έχω δουλέψει στο εξωτερικό και ακόμα δουλεύω. Επίσης, εκτός το Miss Universe ετοιμάζω και κάτι άλλο που δεν μπορώ να το πω ακόμα. Όταν γίνει θα το μάθετε σίγουρα!

Για την προσωπική σου ζωή τι όνειρα έχεις; Η οικογένεια είναι στα σχέδιά σου ή τη θεωρείς τροχοπέδη για την καριέρα;

Βεβαίως είναι στα σχέδια μου και η οικογένεια. Μεγάλωσα σε μεγάλη οικογένεια. Mε γονείς που είναι πάντα στο πλευρό μου. Έχω πολύ καλές σχέσεις με τους γονείς μου και θα ήθελα κι εγώ κάποια στιγμή να είμαι έτσι με τα παιδιά μου. Τώρα, κάνω καριέρα. Kάποια στιγμή θα κάνω και οικογένεια αλλά το κάθε πράγμα στην ώρα του. Aν όμως κάνω νωρίς παιδί θα τα συνδυάσω και τα δύο μαζί! Γιατί όχι;

By TLIFE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες...